Mitsubishi Motors zet stap vooruit in connectiviteit en versterkt merkidentiteit met de nieuwe ASX 29 april 2024
Na de lancering van de nieuwe COLT schudt Mitsubishi Motors het B-SUV-segment op met de onthulling van de nieuwe ASX, een auto ontworpen en ontwikkeld voor bestuurders die geavanceerde technologie, toonaangevende connectiviteit en een modern design omarmen.
Het ontwerp van de ASX is grondig herzien om het onderscheidende “Dynamic Shield” familiegezicht van Mitsubishi Motors volledig te integreren, waarbij het visuele DNA van het merk wordt samengevoegd en de SUV-karakteristieken van het voertuig worden versterkt. De nieuwe ASX (“Active Sports X-over”) introduceert toonaangevende, innovatieve infotainmenttechnologie en mobiele apps met Google built-in.
“De aantrekkingskracht van de Mitsubishi Motors ASX wordt aanzienlijk versterkt door een verdere integratie van het exterieurontwerp van het merk en een grote stap voorwaarts in de wereld van digitalisering en connectiviteit”, aldus Frank Krol, President & CEO van Mitsubishi Motors. “Met Google built-in betekent dit dat de nieuwe ASX naadloos de digitale levens van de bestuurder in de auto integreert, en ook buiten de auto met de My Mitsubishi Motors-app, die realtime controle biedt over tal van functionaliteiten.”
Lees hier verder